Мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері./Особенности развития детей с ограниченными возможностями здоровья. » КГУ «Общеобразовательная школа № 61» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№61 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 242-26-28
Есепші:
+7(727) 385-38-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері./Особенности развития детей с ограниченными возможностями здоровья.

03
март
2022

Мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері./Особенности развития детей с ограниченными возможностями здоровья.

Тақырыбы: мүмкіндігі шектеулі балалардың даму ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі балаларда психикалық белсенділіктің барлық аспектілерінің бұзылуы өте жиі кездеседі: зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу, моторика және эмоционалды сала. Мұндай балалардың назары жиі бұзылады: ол жеткілікті тұрақты емес. Балалар оңай алаңдайды, олар әртүрлі ойын және тұрмыстық тапсырмаларды орындау үшін қажет ерікті назардың өте әлсіздігімен сипатталады. Алайда, тәжірибе растағандай, олардың назарын дамытуға болады. Егер сіз балаңызға шыдамдылық пен шебер көзқарас танытсаңыз, уақыт өте келе оны жарқын суреттермен және қозғалатын заттармен белсенді ойнауға, сондай-ақ әр түрлі тапсырмаларды қуана орындауға, бір әрекеттен екіншісіне ауысуға үйретіңіз. Мұндай балалардың есте сақтау қабілеті де әлсіз. Олар нақты немесе суреттерде бейнеленген заттардың, қысқа өлеңдердің аттарын есте сақтай алмайды. Бірақ мұнда үміт үзудің қажеті жоқ, бірақ өткен материалға бірнеше рет оралу керек. Өлеңдерді тез есте сақтайтын балалар болуы мүмкін. Дамуында кемістігі бар балаларда ойлау әсіресе терең бұзылады. Балаға қарапайым жалпылау жасау қиынға соғады, сіз оған айтқаныңызды өте тар қабылдайды. Баланың ойлау қабілетінің бұзылуы сөйлеуді меңгеруге тікелей әсер етеді. Уақыт өте келе бала оған бағытталған сөйлеуді жақсы түсінеді, бірақ ұзақ уақыт бойы ол өзінің жеке тәжірибесімен байланысты нәрсені ғана қабылдайды. Балалардың өз сөйлеуі кеш пайда болады. Әдетте, балалардың қимылдары ыңғайсыз, үйлестірілмеген, олардың дәлдігі мен қарқыны бұзылған. Қозғалыс үйлестіруінің бұзылуына байланысты балалар өздеріне әрең қызмет етеді, олар үнемі күтімді қажет етеді. Ерте жастан бастап олардың қозғалысын түзетуге назар аударыңыз. Егер сіз ұлыңызбен немесе қызыңызбен жүйелі түрде дене шынықтырумен айналысатын болсаңыз, уақыт өте келе баланың қозғалысы дәлірек және үйлесімді болады. Мүмкіндігі шектеулі балаларда психикалық белсенділіктің барлық аспектілерінің бұзылуы өте жиі кездеседі: зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу, моторика және эмоционалды сала.
Мұндай балалардың назары жиі бұзылады: ол жеткілікті тұрақты емес. Балалар оңай алаңдайды, олар әртүрлі ойын және тұрмыстық тапсырмаларды орындау үшін қажет ерікті назардың өте әлсіздігімен сипатталады. Алайда, тәжірибе растағандай, олардың назарын дамытуға болады. Егер сіз балаңызға шыдамдылық пен шебер көзқарас танытсаңыз, уақыт өте келе оны жарқын суреттермен және қозғалатын заттармен белсенді ойнауға, сондай-ақ әр түрлі тапсырмаларды қуана орындауға, бір әрекеттен екіншісіне ауысуға үйретіңіз. Мұндай балалардың есте сақтау қабілеті де әлсіз. Олар нақты немесе суреттерде бейнеленген заттардың, қысқа өлеңдердің аттарын есте сақтай алмайды. Бірақ мұнда үміт үзудің қажеті жоқ, бірақ өткен материалға бірнеше рет оралу керек. Өлеңдерді тез есте сақтайтын балалар болуы мүмкін. Дамуында кемістігі бар балаларда ойлау әсіресе терең бұзылады. Балаға қарапайым жалпылау жасау қиынға соғады, сіз оған айтқаныңызды өте тар қабылдайды. Баланың ойлау қабілетінің бұзылуы сөйлеуді меңгеруге тікелей әсер етеді. Уақыт өте келе бала оған бағытталған сөйлеуді жақсы түсінеді, бірақ ұзақ уақыт бойы ол өзінің жеке тәжірибесімен байланысты нәрсені ғана қабылдайды. Балалардың өз сөйлеуі кеш пайда болады. Әдетте, балалардың қимылдары ыңғайсыз, үйлестірілмеген, олардың дәлдігі мен қарқыны бұзылған. Қозғалыс үйлестіруінің бұзылуына байланысты балалар өздеріне әрең қызмет етеді, олар үнемі күтімді қажет етеді. Ерте жастан бастап олардың қозғалысын түзетуге назар аударыңыз. Егер сіз ұлыңызбен немесе қызыңызбен жүйелі түрде дене шынықтырумен айналысатын болсаңыз, уақыт өте келе баланың қозғалысы дәлірек және үйлесімді болады.

Тема: Особенности развития детей с ограниченными возможностями здоровья. У детей с ограниченными возможностями здоровья очень часто наблюдаются нарушения всех сторон психической деятельности: внимания, памяти, мышления, речи, моторики и эмоциональной сферы. Внимание у таких детей зачастую нарушено: оно недостаточно устойчиво. Дети легко отвлекаются, им свойственна крайняя слабость произвольного внимания, так необходимого для выполнения различных игровых и бытовых заданий. Однако, как подтверждает практика, развить внимание у них можно. Если вы проявите терпение и умелый подход к вашему малышу, то со временем научите его активно играть с яркими картинками и движущимися предметами, а так же, с радостью выполнять различные задания, переключаться с одного вида деятельности на другой. Память у таких детей также слабая. Они не в состоянии запомнить названия реальных или изображенных на картинках предметов, коротких стихотворений. Но отчаиваться здесь не надо, а надо по несколько раз возвращаться к пройденному материалу. Хотя могут встречаться такие дети, которые довольно быстро запоминают стихотворения. У детей с недостатками развития особенно глубоко нарушено мышление. Ребенок затрудняется делать элементарные обобщения, очень узко воспринимает то, о чем вы ему рассказываете. Нарушения мышления у ребенка непосредственно сказываются на овладении речью. Со временем ребенок станет лучше понимать обращенную к нему речь, однако очень долго он воспринимает только то, что связано с его личным опытом. Собственная речь детей появляется поздно. Как правило, движения детей неуклюжи, нескоординированы, их точность и темп нарушены. Из-за нарушений координации движений дети с трудом себя обслуживают, они требуют постоянного ухода. С самого раннего возраста уделяйте внимание коррекции их движений. Если вы будете систематически заниматься с сыном или дочкой физической культурой, то со временем движения ребенка станут более точными и координированными. У детей с ограниченными возможностями здоровья очень часто наблюдаются нарушения всех сторон психической деятельности: внимания, памяти, мышления, речи, моторики и эмоциональной сферы.
Внимание у таких детей зачастую нарушено: оно недостаточно устойчиво. Дети легко отвлекаются, им свойственна крайняя слабость произвольного внимания, так необходимого для выполнения различных игровых и бытовых заданий. Однако, как подтверждает практика, развить внимание у них можно. Если вы проявите терпение и умелый подход к вашему малышу, то со временем научите его активно играть с яркими картинками и движущимися предметами, а так же, с радостью выполнять различные задания, переключаться с одного вида деятельности на другой. Память у таких детей также слабая. Они не в состоянии запомнить названия реальных или изображенных на картинках предметов, коротких стихотворений. Но отчаиваться здесь не надо, а надо по несколько раз возвращаться к пройденному материалу. Хотя могут встречаться такие дети, которые довольно быстро запоминают стихотворения. У детей с недостатками развития особенно глубоко нарушено мышление. Ребенок затрудняется делать элементарные обобщения, очень узко воспринимает то, о чем вы ему рассказываете. Нарушения мышления у ребенка непосредственно сказываются на овладении речью. Со временем ребенок станет лучше понимать обращенную к нему речь, однако очень долго он воспринимает только то, что связано с его личным опытом. Собственная речь детей появляется поздно. Как правило, движения детей неуклюжи, нескоординированы, их точность и темп нарушены. Из-за нарушений координации движений дети с трудом себя обслуживают, они требуют постоянного ухода. С самого раннего возраста уделяйте внимание коррекции их движений. Если вы будете систематически заниматься с сыном или дочкой физической культурой, то со временем движения ребенка станут более точными и координированными.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: