Қазақстан Президентінің 01.09.2021 жылғы Жолдауын талқылау/Обсуждение Послания Президента Казахстана от 01.09.2021 » КГУ «Общеобразовательная школа № 61» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№61 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 242-26-28
Есепші:
+7(727) 385-38-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Қазақстан Президентінің 01.09.2021 жылғы Жолдауын талқылау/Обсуждение Послания Президента Казахстана от 01.09.2021

03
сентябрь
2021

Қазақстан Президентінің 01.09.2021 жылғы Жолдауын талқылау/Обсуждение Послания Президента Казахстана от 01.09.2021

Мектеп ұжымында Қазақстан Президентінің 01.09.2021 ж. "Халық бірлігі және реформа жүйесі - ел өркендеуінің берік негізі"атты Жолдауы талқыланды. 
ҚОЛЖЕТІМДІ ЖӘНЕ САПАЛЫ БІЛІМ
Коронавирустық пандемияға байланысты әлемдегі оқушылар мен студенттердің басым көпшілігі Қашықтықтан оқытуға көшті. Бұл жұмыстың мүлдем басқа стилі мен мазмұнын талап етеді.
Қашықтықтан оқыту ұйымындағы Үкіметтің қате есептеулері белгілі. Осы уақытқа дейін онлайн жұмыс платформасы жоқ. Мұғалімдер, оқушылар және олардың ата-аналары WhatsApp-та бірнеше күн "отыруға" мәжбүр. Толыққанды оқу процесіне қажетті барлық функциялардың жиынтығымен бірыңғай онлайн білім беру платформасын әзірлеу қажет.
Сонымен қатар, сапалы білім дәстүрлі сабақтарды, мұғалімдермен және құрдастарымен қарым-қатынасты білдіреді. Сондықтан эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып, күндізгі Оқытудың дәстүрлі түріне оралу тәртібін ойластыру қажет. Бұл әсіресе мектептер үшін өте маңызды.
Өзекті мәселелерді шешумен қатар, балалар үшін мүмкіндіктер теңдігін қамтамасыз ету бойынша жүйелі шаралар әзірлеу қажет. Біздің балалар тұрғылықты жері мен оқу тіліне қарамастан сапалы білім алуы керек.
Біздің білім берудегі басты мәселелердің бірі-мұғалімдердің жалақысының төмендігі.
Мен 2021 жылдың қаңтарынан бастап педагог қызметкерлердің жалақысын 25% - ға арттыру туралы шешім қабылдадым. Өсім болашақта да жалғасады. Осы мақсаттарға келесі үш жыл ішінде қосымша 1,2 триллион теңге бөлінеді.
Біз мектепке барар алдында баланың жан-жақты даму мәселесін шешуіміз керек. 2025 жылға қарай 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен 100 пайыз қамтуды қамтамасыз ету міндетін қойып отырмын.
Тек мемлекеттік балабақшаларды салу бұл міндетті шеше алмайды. Жеке бизнесті тарту, қаржыландырудың ваучерлік тетігін қоса алғанда, қолдаудың жаңа нысандарын табу қажет. Ата-аналар кез-келген балабақшаны немесе мектепті таңдай алады, мемлекеттен ваучермен төлей алады.
Мамандар тек дарынды оқушыларды мемлекеттік қолдау балалар арасындағы әлеуметтік қашықтықты күшейте алады деп негізделген. Бұл қолайсыз.
Осыған байланысты мемлекет "қарапайым" мектептерді қолдайды. Бұл сонымен қатар қала мен ауыл арасындағы білім беру саласындағы алшақтықты жоюға көмектеседі.
Азаматтардың сауаттылық деңгейін, олардың цифрлық білімін арттыру мақсатында Үкіметке үздіксіз білім беру тұжырымдамасын әзірлеуді тапсырамын. Бұл құжатта бейресми білім берудің баламалы нұсқаларын белсенді енгізуді, өз бетінше оқыту нәтижелерін тануды, кәсіби дағдыларды сертификаттауды қарастыру қажет.
Біз сондай-ақ кәсіптік білім берудің бүкіл жүйесін еңбек нарығында талап етілетін құзыреттерді қалыптастыруға қайта бағыттауымыз керек.
Кәсіпкерлердің жаңа толқынын дайындауға Ставка жасалады. Сондықтан "кәсіпкерлік негіздері" пәні білім берудің барлық деңгейлерінде – мектептерден бастап жоғары оқу орындарына дейін зерделенуі тиіс.
Өскелең ұрпақтың спорттық, шығармашылық әлеуетіне аса назар аудару қажет.
Қаржы тапшылығы жағдайында кәсіби спорт клубтарын толығымен мемлекет есебінен ұстаудың мағынасы жоқ. Мемлекет пен квазимемлекеттік компаниялардың бюджетінен миллиардтаған теңге тиімсіз жұмсалады.
Бұқаралық спортқа, дене шынықтыруға және, әрине, балаларға басымдық беру керек. Әр облыста, ірі аудан орталықтарында спорт секциялары ашылуы керек.
Жас ұрпақ өкілдері шығармашылық пен қолөнердің негіздерін түсіне алатын "балалар үйірмелерінің" қызметін қайта бастау қажет.
Қазіргі шындық балалар үшін соншалықты қауіпті, сондықтан олардың энергиясы мен қызығушылығын дұрыс бағытта бағыттау керек. Өйткені, балалар-біздің мемлекетіміздің болашағы. Әкімдердің жұмысын осы критерий бойынша бағалайтын боламыз.
Жоғары білім сапасы туралы бірнеше сөз. Өткен жылы мен дипломдарды "басып шығарумен" айналысатын оқу орындарын жабуды тапсырдым.
Тиімді білім беру бизнесіне қатысатын әсер етушілердің қарсылығына байланысты жұмыс қиын. Бірақ мәселені шешу керек. Премьер-министр бұл мәселені ерекше бақылауға алуы тиіс.
Мен ғылымды дамыту мәселесіне тоқталғым келеді.
Мұнда жаңа көзқарас, жаңа тәсілдер, халықаралық тәжірибеге сүйену қажет.
Үкіметке жыл сайын әлемнің жетекші ғылыми орталықтарында 500 ғалымның тағылымдамадан өтуін қамтамасыз етуді, сондай-ақ жас ғалымдарға "Жас ғалым"жобасы бойынша зерттеулерге 1000 грант беруді тапсырамын.
Ғылымды қаржыландыру мен қолдаудың маңызды көзі – ірі кәсіпорындардың, әсіресе шикізат секторының қаражаты.
Ғылым мен технологияларды дамытуға күрделі салымдардың 1% -. аудару туралы қолданыстағы норма ашық жұмыс істемейді. Көбінесе бұл қаражат компаниялар ішінде қайта бөлінеді. Үкіметке жалпыұлттық ғылыми басымдықтарды негізге ала отырып, осы қаражатты бюджет арқылы жинау мен бөлуді орталықтандыруды қамтамасыз етуді тапсырамын.
Ірі бизнестің жақсы қадамы аймақтық университеттерге олардың ғылыми қызметіне қатысты "қамқорлықты" қабылдау болар еді.
Бізге елдің ғылыми-технологиялық дамуы бойынша жеке бағдарламалық құжат қажет. Оның басты міндеті ұлттық деңгейдегі қолданбалы мәселелерді шешу үшін ғылымды тарту болады.

В школьном коллективе прошло обсуждение Послания Президента Казахстана от 01.09.2021г. "Единство народа и система - реформы прочная основа процветания страны". 
ДОСТУПНОЕ И КАЧЕСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
В связи с пандемией коронавируса подавляющее большинство школьников и студентов в мире перешли на дистанционное обучение. Это влечет за собой совершенно иной стиль и содержание работы.
Просчеты Правительства в организации дистанционного обучения известны. До сих пор, по сути, отсутствует рабочая онлайн-платформа. Учителям, ученикам и их родителям приходится сутками «сидеть» в WhatsApp. Нужно срочно разработать единую образовательную онлайн-платформу с набором всех функций, необходимых для полноценного учебного процесса.
В то же время качественное образование подразумевает традиционные уроки, общение с учителями и сверстниками. Поэтому необходимо продумать порядок возврата к традиционной форме очного обучения с соблюдением эпидемиологических требований. Особенно это важно для школ.
Помимо решения насущных вопросов предстоит разработать и системные меры по обеспечению равенства возможностей для детей. Наши дети должны получать качественное образование вне зависимости от места проживания и языка обучения.
Одна из главных проблем нашего образования – низкая зарплата педагогов.
Мною уже принято решение по повышению заработной платы педагогических работников на 25% с января 2021 года. Повышение будет продолжено и в будущем. На эти цели в течение следующих трех лет будет дополнительно выделено 1,2 триллиона тенге.
Нам нужно решить проблему всестороннего развития ребенка до поступления в школу. Ставлю задачу к 2025 году обеспечить 100-процентный охват детей до 6 лет дошкольным воспитанием и обучением.
Строительством только государственных детских садов эту задачу не решить. Нужно привлечь частный бизнес, найти новые формы поддержки, включая ваучерный механизм финансирования. Родители смогут выбрать любой детский сад или школу, расплатиться там ваучером от государства.
Специалисты обоснованно утверждают, что государственная поддержка только одаренных школьников может усилить социальную дистанцию между детьми. Это недопустимо.
В связи с этим государство поддержит так называемые «обычные» школы. Это также поможет преодолеть разрыв между городом и селом в сфере образования.
В целях повышения уровня грамотности граждан, их цифровых знаний поручаю Правительству разработать Концепцию непрерывного образования. В этом документе нужно предусмотреть активное внедрение альтернативных вариантов неформального образования, признание результатов самостоятельного обучения, сертификацию профессиональных навыков.
Мы также должны переориентировать всю систему профессионального образования на формирование компетенций, востребованных на рынке труда.
Ставка будет сделана на подготовку новой волны предпринимателей. Поэтому предмет «Основы предпринимательства» должен изучаться на всех уровнях образования – от школ до ВУЗов.
Необходимо обратить самое серьезное внимание на спортивный, творческий потенциал подрастающего поколения.
В условиях дефицита финансовых средств нет смысла содержать профессиональные спортивные клубы полностью за государственный счет. Миллиарды тенге из бюджета государства и квазигоскомпаний расходуются неэффективно.
Приоритет нужно отдать массовому спорту, физкультуре и, конечно, детям. В каждой области, крупных районных центрах следует открыть спортивные секции.
Требуется возобновить деятельность «детских кружков», где представители юного поколения могли бы постигать азы творчества и ремесленничества.
Современные реалии бывают настолько опасными для детей, что их энергию и любознательность нужно направить в правильное русло. Ведь дети – это будущее нашего государства. Работу акимов будем оценивать и по этому критерию.
Несколько слов о качестве высшего образования. В прошлом году я поручил закрыть учебные заведения, занимающиеся «печатанием» дипломов.
Работа идет трудно из-за сопротивления влиятельных лиц, вовлеченных в прибыльный образовательный бизнес. Но проблему нужно решить. Премьер-министр должен взять данный вопрос на особый контроль.
Хотел бы коснуться и вопроса развития науки.
Здесь нужен свежий взгляд, новые подходы, опора на международный опыт.
Поручаю Правительству обеспечить стажировку в ведущих научных центрах мира 500 ученых ежегодно, а также предоставлять 1000 грантов для молодых ученых на исследования по проекту «Жас ғалым».
Важный источник финансирования и поддержки науки – средства крупнейших предприятий, особенно сырьевого сектора.
Действующая норма об отчислении 1% от капитальных вложений на развитие науки и технологий работает непрозрачно. Зачастую эти средства просто перераспределяются внутри компаний. Поручаю Правительству обеспечить централизацию сбора и распределения данных средств через бюджет, исходя из общенациональных научных приоритетов.
Хорошим шагом со стороны крупного бизнеса было бы принятие «шефства» над региональными университетами в части их научной деятельности.
Нам необходим отдельный программный документ по научно-технологическому развитию страны. Его первостепенной задачей станет привлечение науки для решения прикладных проблем национального уровня.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: