Педагогикалық кеңес 2/Педагогический совет 2 » КГУ «Общеобразовательная школа № 61» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№61 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 242-26-28
Есепші:
+7(727) 385-38-64
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы

06
январь
2021

Педагогикалық кеңес 2/Педагогический совет 2

2021 жылғы 6 қаңтарда № 2 педагогикалық кеңес өтті.
Педагогикалық кеңестің 06.01.2021 № 4 шешімі
1). Педагогикалық ұжымның жұмысын жалпы мектеп деңгейіндегі қызметті жақсартуға және дамытуға бағыттау.
2). Пән мұғалімдеріне тоқсанына "2" бар: 
  - Білім беру сапасын арттыру бойынша мектептің жұмысын ұйымдастырудағы кемшіліктерді жою үшін мұғалім де, оқушы да қабілетті стационарлық емес, динамикалық категория ретінде қарастыратын стратегияларды анықтау қажет. Сабақта мұғалімдер мен оқушылардың уақтылы шолуы мен кері байланысын қамтамасыз ету, сәттілік пен жақсартудың құрамдас бөліктерін анықтауға және жұмысқа уақыт бөлуге назар аудару.
3). Бағалау стратегиялары мұғалімдерге де, студенттерге де қабылданған шешімдерді реттеуге болатын құрылымды ұсынуы керек. Оқыту әдістері өзгеруде және стратегияны жүзеге асырудың әрқашан бірқатар жолдары бар, бірақ принциптер іргелі және тұрақты болуы керек. Әр түрлі жас топтарында әр түрлі мұғалімдер қолданатын әдістер әрдайым әр түрлі болады, бірақ түпкілікті бағалауды қалыптастыратын стратегиялар мен принциптер өзгермейді.

6 января 2021 года прошел педагогический совет №2.
Решение педсовета № 4 от 06.01.2021
1). Направить работу педколлектива на улучшение и развитие деятельности на уровне школы в целом.
2). Учителям предметникам, имеющим «2» за четверть: 
  - Для устранения недостатков в организации работы школы по повышению качества образования необходимо определить стратегии, в котором и учитель и ученик рассматривают способность как динамичную категорию, а не стационарную. Предоставлять на уроке возможность для своевременного обзора и обратной связи от учителей и учеников, фокусируя внимание на определении составляющих успеха и улучшения, и на предоставлении времени на работу.
3). Стратегии оценивания должны предоставлять и учителям, и ученикам структуру, в соответствии с которой возможно регулировать принятые решения. Методы обучения изменяются и всегда есть ряд способов для реализации стратегии, но принципы должны быть основополагающими и постоянными. Применяемые различными учителями методы в различных возрастных группах всегда разнятся, но стратегии и принципы, формирующие окончательную оценку, неизменны.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: