Алматы қаласы Білім басқармасының
«№61 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 242-26-28
Есепші:
+7(727) 385-38-64
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Адал азамат: "Оқу мектебі" жобасының құндылығына сәйкес.

08
декабрь
2025

Адал азамат: "Оқу мектебі" жобасының құндылығына сәйкес.

Тақырыбы: "Адал азамат". ""Оқу мектебі" жобасының құндылығына сәйкес"
1. Іс-шараның мақсаты мен міндеттері
Мақсаты: "Оқу мектебі" жобасының құндылықтары негізінде білім алушылардың бойында жеке тұлғаның адамгершілік және азаматтық қасиеттерін қалыптастыру, көркем шығармаларды оқуға және талдауға қызығушылығын дамыту.
Тапсырмалар:
* "Адал азамат" ұғымының мазмұнын ашу (адал, әдепті азамат);
* адалдыққа, жауапкершілікке және құрметке құндылық қатынасын қалыптастыру;
* әдеби шығармалармен жұмыс жасау арқылы оқырман мәдениетін дамыту;
* білім алушылардың моральдық-этикалық мінез-құлқын тәрбиелеуге ықпал ету.
2. Өткізу нысаны мен әдістері
Іс-шара келесі әдістерді қолдана отырып, тақырыптық сынып сағаты түрінде өткізілді: әңгімелесу, көркем мәтіндерді талдау, топтық жұмыс, презентация, рефлексия.
Сынып жетекшілері мазмұнды оқушылардың жас ерекшеліктеріне бейімдеді.
3. Пайдаланылған материалдар
Сынып сағатын өткізу үшін жас санатына сәйкес келетін әдеби шығармалар таңдалды:
1-4 сыныптар: халық ертегілері, әңгімелер. Алтынсарина, Б. Соқпақбаева;
5-7 сыныптар: А. Құнанбаев, М. Әуезов, Ш. Құдайбердиев шығармалары;
8-11 сыныптар: М. Әуезовтің ("Абай жолы"), А. Кекілбаевтың, Т. Әбдіковтың шығармалары, сондай-ақ әлемдік әдебиет туындылары (Дж. Лондон, Э. Хемингуэй және т. б.).
4. Іс-шараның мазмұны мен барысы
Сынып сағаттары барысында білім алушылар "адал азамат" ұғымымен және оның азаматтық ұстанымды қалыптастырудағы маңыздылығымен танысты.
Әдеби кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне адалдық, әділдік және жауапкершілік тұрғысынан талдау жүргізілді.
Жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
* көркем шығармалардан үзінділерді оқу және талқылау;
* адамгершілік мінез-құлық мысалдарын ұжымдық және жеке талдау;
* адалдықты талап ететін өмірлік жағдайларды талқылау;
* тақырыптық кластерлер мен шағын презентацияларды безендіру.
8-11 сынып оқушылары қазіргі қоғамдағы азаматтық жауапкершіліктің мысалдарын қосымша қарастырды.
5. Нәтижелер мен тиімділік
Сынып сағатын өткізу қорытындысы бойынша:
* оқушылардың көркем шығармаларды оқуға және талдауға деген қызығушылығы артты;
* адалдық пен парасатты мінез-құлықтың маңыздылығын түсіну нығайтылды;
* адал азаматтың мінез-құлық үлгілері туралы түсінік қалыптастырылды;
* рухани-адамгершілік тәрбие бөлігінде "оқу мектебі" жобасының міндеттерін іске асыру қамтамасыз етілді.
Іс-шара тәрбие жұмысының жоспарына және әдістемелік ұсынымдарға сәйкес ұйымдастырылған түрде өтті.
6. Қосымшалар
7. Қорытынды
"Адал азамат" сынып сағаты тиісті әдістемелік және ұйымдастырушылық деңгейде өткізілді, "Оқу мектебі"жобасын іске асыру шеңберінде адамгершілік құндылықтарды нығайтуға, білім алушылардың азаматтық жауапкершілігін дамытуға және олардың оқу мәдениетін арттыруға ықпал етті.

Тема:«Адал азамат». «В соответствии с ценностью проекта “Читающая школа”»
1. Цель и задачи мероприятия
Цель:формирование у обучающихся нравственных и гражданских качеств личности на основе ценностей проекта «Читающая школа», развитие интереса к чтению и анализу художественных произведений.
Задачи:
* раскрыть содержание понятия «Адал азамат» (честный, порядочный гражданин);
* сформировать ценностное отношение к честности, ответственности и уважению;
* развивать читательскую культуру через работу с литературными произведениями;
* способствовать воспитанию морально-этического поведения обучающихся.
2. Форма и методы проведения
Мероприятие проведено в форме тематического классного часа с использованием следующих методов: беседа, анализ художественных текстов, групповая работа, презентация, рефлексия.
Классные руководители адаптировали содержание под возрастные особенности учащихся.
3. Использованные материалы
Для проведения классного часа подобраны литературные произведения, соответствующие возрастной категории:
1–4 классы:народные сказки, рассказы Ы. Алтынсарина, Б. Соқпақбаева;
5–7 классы:произведения А. Кунанбаева, М. Ауэзова, Ш. Кудайбердиева;
8–11 классы:произведения М. Ауэзова («Путь Абая»), А. Кекильбаева, Т. Абдикова, а также произведения мировой литературы (Дж. Лондон, Э. Хемингуэй и др.).
4. Содержание и ход мероприятия
В ходе классных часов обучающиеся были ознакомлены с понятием «адал азамат» и его значением в формировании гражданской позиции.
Проведён анализ поступков литературных героев на предмет проявления честности, справедливости и ответственности.
Работа велась по следующим направлениям:
* чтение и обсуждение отрывков из художественных произведений;
* коллективный и индивидуальный анализ примеров нравственного поведения;
* обсуждение жизненных ситуаций, требующих проявления честности;
* оформление тематических кластеров и мини-презентаций.
Обучающиеся 8–11 классов дополнительно рассмотрели примеры гражданской ответственности в современном обществе.
5. Результаты и эффективность
По итогам проведения классного часа установлено:
* повышен интерес обучающихся к чтению и анализу художественных произведений;
* укреплено понимание значимости честности и добропорядочного поведения;
* сформировано представление о моделях поведения адального гражданина;
* обеспечена реализация задач проекта «Читающая школа» в части духовно-нравственного воспитания.
Мероприятие прошло в организованной форме, в соответствии с планом воспитательной работы и методическими рекомендациями.
6. Приложения
7. Заключение
Классный час «Адал азамат» проведён на должном методическом и организационном уровне, способствовал укреплению нравственных ценностей, развитию гражданской ответственности обучающихся и повышению их читательской культуры в рамках реализации проекта «Читающая школа».

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: