11
сентябрь
2025
Қауіпсіздік және сенім-біз тірек жасаймыз. Безопасность и доверие – создаем опору
Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру. Жоспар бойынша "Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы" Тақырып: Уақыт менеджменті және оқушының өзін-өзі ұйымдастыруы. Кауіпсіздік және сенім-біз тірек жасаймыз. Халық арасында беруге жол бермеу туралы түсіндіру жұмысы үшінші тұлғаларға банк карталарын және бұрын берілген барлық төлем карточкаларын жабу құралдар.
Мақсаты: ата-аналарда травматикалық тәжірибенің балаға әсері туралы негізгі білімді қалыптастыру. Міндеттері: мазасыздық деңгейін төмендету; баланы эмоционалды қолдаудың маңыздылығын түсіндіру; өз жағдайын тұрақтандыру әдістерін үйрету. Міне мысал * * ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы туралы есеп * *"қауіпсіздік және сенім – біз тірек жасаймыз"**. Мәтінді ұйымыңыздың форматына бейімдеуге болады: Мектеп директоры-Г. А. Өтелбаева қатысты. Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары-Оразаева А. С. Педагог-психологтар: Сергеева Н.В., Кенжаева Н.М.. Мектеп инспекторы: Рысалдиев Р. А.. 1. Балалық шақтағы жарақат психологиясы: ата-аналарға травматикалық тәжірибе (ажырасу, зорлық-зомбылық, жоғалту, стресстік оқиғалар) баланың психоэмоционалды жағдайына және оның мінез-құлқына қалай әсер ететіні түсіндірілді. Балалардың стресске тән реакциялары талқыланды: мазасыздық, агрессия, оқшаулану, оқу мотивациясының нашарлауы. 2. Ата-ананың "эмоционалды якорь" ретіндегі рөлі: сенімді қарым-қатынастың, ашық қарым-қатынастың және ересектердің эмоционалды қолдауының маңыздылығы атап өтілді. Қатысушылар отбасында қауіпсіз орта құру, баланың сенімі мен қауіпсіздік сезімін нығайту бойынша ұсыныстар алды. 3.Ата-аналарға арналған Өзін-өзі реттеу әдістері: ата-аналарға эмоционалды жағдайды тұрақтандырудың қарапайым әдістері ұсынылды: тыныс алу жаттығулары, зейін әдістері, рефлексия. Шағын семинар өткізілді, онда қатысушылар ұсынылған әдістемелерді өздері сынап көрді. Нәтижелер мен қорытындылар: Ата-аналар қызығушылықтың жоғары деңгейін көрсетті, талқылауға белсенді қатысты. Оқу жылының басталуына, әсіресе бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына қатысты шиеленісті азайтуға мүмкіндік туды. Кездесу қорытындысы бойынша көптеген адамдар осындай іс-шараларға қатысуды жалғастыруға және өз бетінше оқу үшін қосымша материалдар алуға ниет білдірді. Ұсыныстар: * "Отбасының эмоционалдық денсаулығы" тақырыбы бойынша кездесулер циклын ұйымдастыру; * Ата-аналарға стресстік жағдайларда өзін-өзі реттеу және балаларды қолдау туралы жадынамалар тарату; * Психологтармен және әлеуметтік қызметтермен ведомствоаралық ынтымақтастықты жалғастыру.

Управление временем и самоорганизация. «Центр педагогической поддержки родителей» по плану
Тема:Таймменеджмент и самоорганизация школьника. Безопасность и доверие – создаем опору. Разъяснительная работа среди населения о недопущении передачи банковских карт третьим лицам и закрытии всех ранее переданных платежных инструментов.
Задачи: снизить уровень тревожности; объяснить значимость эмоциональной поддержки ребенка; научить методам стабилизации собственного состояния. Безопасность платежных инструментов.
Присутствовали директор школы – Отелбаева Г.А.
Заместитель директора по воспитательной работе – Оразаева А.С.
Педагог-психологи: Сергеева Н.В., Кенжаева Н.М..
Школьный инспектор: Рысалдиев Р.А..
1. Психология детской травмы: Родителям было объяснено, как травматический опыт (развод, насилие, утрата, стрессовые события) влияет на психоэмоциональное состояние ребенка и его поведение. Обсуждались типичные реакции детей на стресс: тревожность, агрессия, замкнутость, ухудшение учебной мотивации.
2. Роль родителя как «эмоционального якоря»: Подчеркивалась важность доверительных отношений, открытого общения и эмоциональной поддержки со стороны взрослых. Участники получили рекомендации по созданию безопасной среды в семье, укреплению доверия и чувства защищенности у ребенка.
3.Методы саморегуляции для родителей: Родителям были предложены простые техники стабилизации эмоционального состояния: дыхательные упражнения, приемы осознанности, рефлексия. Было проведено мини-практикум, где участники смогли опробовать предложенные методики на себе.
Результаты и выводы:
Родители проявили высокий уровень заинтересованности, активно участвовали в обсуждении. Удалось снизить напряженность по поводу начала учебного года, особенно у родителей первоклассников. По итогам встречи многие выразили желание продолжить участие в подобных мероприятиях и получить дополнительные материалы для самостоятельного изучения.
Рекомендации:
* Организовать цикл встреч по теме «Эмоциональное здоровье семьи»;
* Распространить среди родителей памятки по саморегуляции и поддержке детей в стрессовых ситуациях;
* Продолжить межведомственное сотрудничество с психологами и социальными службами.
Мақсаты: ата-аналарда травматикалық тәжірибенің балаға әсері туралы негізгі білімді қалыптастыру. Міндеттері: мазасыздық деңгейін төмендету; баланы эмоционалды қолдаудың маңыздылығын түсіндіру; өз жағдайын тұрақтандыру әдістерін үйрету. Міне мысал * * ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы туралы есеп * *"қауіпсіздік және сенім – біз тірек жасаймыз"**. Мәтінді ұйымыңыздың форматына бейімдеуге болады: Мектеп директоры-Г. А. Өтелбаева қатысты. Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары-Оразаева А. С. Педагог-психологтар: Сергеева Н.В., Кенжаева Н.М.. Мектеп инспекторы: Рысалдиев Р. А.. 1. Балалық шақтағы жарақат психологиясы: ата-аналарға травматикалық тәжірибе (ажырасу, зорлық-зомбылық, жоғалту, стресстік оқиғалар) баланың психоэмоционалды жағдайына және оның мінез-құлқына қалай әсер ететіні түсіндірілді. Балалардың стресске тән реакциялары талқыланды: мазасыздық, агрессия, оқшаулану, оқу мотивациясының нашарлауы. 2. Ата-ананың "эмоционалды якорь" ретіндегі рөлі: сенімді қарым-қатынастың, ашық қарым-қатынастың және ересектердің эмоционалды қолдауының маңыздылығы атап өтілді. Қатысушылар отбасында қауіпсіз орта құру, баланың сенімі мен қауіпсіздік сезімін нығайту бойынша ұсыныстар алды. 3.Ата-аналарға арналған Өзін-өзі реттеу әдістері: ата-аналарға эмоционалды жағдайды тұрақтандырудың қарапайым әдістері ұсынылды: тыныс алу жаттығулары, зейін әдістері, рефлексия. Шағын семинар өткізілді, онда қатысушылар ұсынылған әдістемелерді өздері сынап көрді. Нәтижелер мен қорытындылар: Ата-аналар қызығушылықтың жоғары деңгейін көрсетті, талқылауға белсенді қатысты. Оқу жылының басталуына, әсіресе бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына қатысты шиеленісті азайтуға мүмкіндік туды. Кездесу қорытындысы бойынша көптеген адамдар осындай іс-шараларға қатысуды жалғастыруға және өз бетінше оқу үшін қосымша материалдар алуға ниет білдірді. Ұсыныстар: * "Отбасының эмоционалдық денсаулығы" тақырыбы бойынша кездесулер циклын ұйымдастыру; * Ата-аналарға стресстік жағдайларда өзін-өзі реттеу және балаларды қолдау туралы жадынамалар тарату; * Психологтармен және әлеуметтік қызметтермен ведомствоаралық ынтымақтастықты жалғастыру.

Управление временем и самоорганизация. «Центр педагогической поддержки родителей» по плану
Тема:Таймменеджмент и самоорганизация школьника. Безопасность и доверие – создаем опору. Разъяснительная работа среди населения о недопущении передачи банковских карт третьим лицам и закрытии всех ранее переданных платежных инструментов.
Задачи: снизить уровень тревожности; объяснить значимость эмоциональной поддержки ребенка; научить методам стабилизации собственного состояния. Безопасность платежных инструментов.
Присутствовали директор школы – Отелбаева Г.А.
Заместитель директора по воспитательной работе – Оразаева А.С.
Педагог-психологи: Сергеева Н.В., Кенжаева Н.М..
Школьный инспектор: Рысалдиев Р.А..
1. Психология детской травмы: Родителям было объяснено, как травматический опыт (развод, насилие, утрата, стрессовые события) влияет на психоэмоциональное состояние ребенка и его поведение. Обсуждались типичные реакции детей на стресс: тревожность, агрессия, замкнутость, ухудшение учебной мотивации.
2. Роль родителя как «эмоционального якоря»: Подчеркивалась важность доверительных отношений, открытого общения и эмоциональной поддержки со стороны взрослых. Участники получили рекомендации по созданию безопасной среды в семье, укреплению доверия и чувства защищенности у ребенка.
3.Методы саморегуляции для родителей: Родителям были предложены простые техники стабилизации эмоционального состояния: дыхательные упражнения, приемы осознанности, рефлексия. Было проведено мини-практикум, где участники смогли опробовать предложенные методики на себе.
Результаты и выводы:
Родители проявили высокий уровень заинтересованности, активно участвовали в обсуждении. Удалось снизить напряженность по поводу начала учебного года, особенно у родителей первоклассников. По итогам встречи многие выразили желание продолжить участие в подобных мероприятиях и получить дополнительные материалы для самостоятельного изучения.
Рекомендации:
* Организовать цикл встреч по теме «Эмоциональное здоровье семьи»;
* Распространить среди родителей памятки по саморегуляции и поддержке детей в стрессовых ситуациях;
* Продолжить межведомственное сотрудничество с психологами и социальными службами.