19
март
2022
Эссе – байқауы/Конкурс – эссе «Қош келдің,әз Наурыз!», «Наурыз»
Конкурс – эссе «Қош келдін, әз Наурыз! », «Наурыз» среди учащихся 5-11 классов. Итоги конкурса - эссе. Руководитель Саулетжан А.К.
Цель конкурса: воспитание в подрастающем поколении любви к творчеству, стимулирование познавательных интересов;
Задачи конкурса: воспитывать любовь к своей Родине, бережное заботливое отношение к своему краю; развитие эстетического воспитания детей и содействие детскому художественному творчеству;
"Қош келді, әз Наурыз! ", "Наурыз" 5-11 сынып оқушылары арасында. Конкурс қорытындысы-эссе. Жетекшісі Сәулетжан А. К.
Байқаудың мақсаты: өскелең ұрпаққа шығармашылыққа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарды ынталандыру;
Конкурстың міндеттері: Өз Отанына деген сүйіспеншілікті, өз өлкесіне ұқыпты қамқорлықпен қарауды тәрбиелеу; балалардың эстетикалық тәрбиесін дамыту және балалардың көркем шығармашылығына жәрдемдесу;
балалардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау; жас таланттардың шығармашылығында стиль мен үйлесімділік сезімін қалыптастыру.
Цель конкурса: воспитание в подрастающем поколении любви к творчеству, стимулирование познавательных интересов;
Задачи конкурса: воспитывать любовь к своей Родине, бережное заботливое отношение к своему краю; развитие эстетического воспитания детей и содействие детскому художественному творчеству;
- создание условий для творческой самореализации детей; формирование чувства стиля и гармонии в творчестве юных талантов.
"Қош келді, әз Наурыз! ", "Наурыз" 5-11 сынып оқушылары арасында. Конкурс қорытындысы-эссе. Жетекшісі Сәулетжан А. К.
Байқаудың мақсаты: өскелең ұрпаққа шығармашылыққа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, танымдық қызығушылықтарды ынталандыру;
Конкурстың міндеттері: Өз Отанына деген сүйіспеншілікті, өз өлкесіне ұқыпты қамқорлықпен қарауды тәрбиелеу; балалардың эстетикалық тәрбиесін дамыту және балалардың көркем шығармашылығына жәрдемдесу;
балалардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау; жас таланттардың шығармашылығында стиль мен үйлесімділік сезімін қалыптастыру.