"қазіргі балалар қозғалысы: тәрбиелік әлеуеті, қызметінің мазмұны мен әдістемесі, мәселелері"баяндамасы/доклад "Современное детское движение: воспитательный потенциал, содержание и методика деятельности, проблемы" » КГУ «Общеобразовательная школа № 61» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№61 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 242-26-28
Есепші:
+7(727) 385-38-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "қазіргі балалар қозғалысы: тәрбиелік әлеуеті, қызметінің мазмұны мен әдістемесі, мәселелері"баяндамасы/доклад "Современное детское движение: воспитательный потенциал, содержание и методика деятельности, проблемы"

20
январь
2018

"қазіргі балалар қозғалысы: тәрбиелік әлеуеті, қызметінің мазмұны мен әдістемесі, мәселелері"баяндамасы/доклад "Современное детское движение: воспитательный потенциал, содержание и методика деятельности, проблемы"

Тақырыбы: қазіргі балалар қозғалысы: тәрбиелік әлеует, іс-әрекеттің мазмұны мен әдістемесі, мәселелері.

Қазіргі уақытта қазіргі балалар қозғалысының педагогикалық маңыздылығы жалпыға бірдей танылған, ол бүгінде оқушылардың өз қажеттіліктеріне, қажеттіліктеріне, қажеттіліктері мен бастамаларына сәйкес олардың өміріндегі оқиғаларға өзіндік жауап ретінде көрінетін күрделі әлеуметтік-педагогикалық шындық ретінде көрінеді.
Қазіргі балалар қозғалысы-бұл әртүрлі бірлестіктер мен ұйымдардың өзін, мемлекетке және қоғамға деген көзқарасын, ондағы мәртебесін өзгертуге бағытталған қызметі.
Қазіргі балалар қозғалысы-бұл демократиялық құбылыс, ол өзін-өзі ашуға, баланың өзін жайлы сезінетін ортада өзін-өзі жүзеге асыруға көмектеседі. Қазіргі балалар қозғалысының мақсатын екі жағынан қарастыруға болады.
Бір жағынан, бұл балалардың алдына қойған мақсаты және оны қызықты өмірдің перспективасы ретінде анықтауға болады.
Екіншіден, балалар ұжымын құрған ересектер өздері үшін орнатқан педагогикалық немесе тәрбиелік. Бұл балалардың бір-бірімен, отбасында, ересектермен, қоғамның басқа топтарымен, ең алдымен мектеп ұсынған мемлекетпен, табиғатпен нақты қарым-қатынасын пайдалана отырып, балаларда белгілі бір әлеуметтік тәжірибе мен оны байытуға дайындықты қалыптастырудан тұрады.
Барлық балалар іс-әрекетінің басында ойын бар. Өйткені, балалар ұйымы басқалардан ерекшеленеді.
Қазіргі балалар қозғалысын дамытудың мақсаты-баланы нақты, әлеуметтік маңызды Шығармашылық іске тарту, осылайша оған ересек өмірге кіруге және жалпы адамзаттық құндылықтарға қосылуға көмектесу.
Біздің елімізде балалар қозғалысын дамытуға, жастардың қоғамдық бірлестіктерін құруға және олардың жұмыс істеуіне көп көңіл бөлінеді. Осы саладағы жұмыс "Қазақстан Республикасындағы жастар мен балалар бірлестіктерін мемлекеттік қолдау туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүргізіледі. Бұл заң республикалық және жергілікті деңгейлердегі балалар қоғамдық бірлестіктерінің кепілдіктерін, жалпы қағидаттарын, мазмұнын және мемлекеттік қолдау шараларын айқындайды.
Қазіргі балалар қозғалысы-балалар, жасөспірімдер және қызығушылық танытқан ересектер өздерінің әлеуметтік қажеттіліктері мен мүдделерін қанағаттандыратын бірлескен іс-шаралар үшін біріктірілген ерікті, өзін-өзі басқаратын қоғамдық құрылым
Қазіргі балалар ұйымы қоғамдық бірлестіктің ерекше түрі болып табылады және келесі белгілермен сипатталады:
- балалар мен ересектердің бірлескен қызметі жүзеге асырылатын құндылық идеясының (мақсатының) болуы;
- ұйымға ерікті түрде кіру және одан еркін шығу;
- ұйымдастырушылық дербестік, өзін-өзі басқару, бірлескен әлеуметтік шығармашылық;
- әркімнің ұйымындағы жағдайды анықтайтын нақты анықталған құрылым;
- барлығына белгіленген нормалар мен ережелер;
- ұйымның барлық мүшелері үшін бірлескен қызмет субъектілерінің кепілдендірілген құқықтары (қызметті жүзеге асыру түрлерін, нысандары мен тәсілдерін таңдау құқығы).
Қазіргі балалар қозғалысының негізгі міндеттері:
оқушыларда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыру;
балалар мен оқушы жастардың балалық шақтың мүдделеріне қатысты шешімдер қабылдауға қатысуы үшін қажетті тетіктер жасау;
оқушылардың әлеуметтік маңызы бар қарым-қатынастар тәжірибесін игеруіне жағдай жасау және т. б.;
шығармашылық тұлғаны дамыту.
Мектептердің білім беру жүйелеріндегі балалар ұйымдарының құрылымы әртүрлі жолдармен ұсынылған:
әр түрлі оқушылардың өзін-өзі басқару органдары (жоғары сынып оқушыларының кеңестері, мектеп комитеттері, мектеп парламенттері);
мектеп (оқушы) ұйымдары;
мектеп базасында заңнама шеңберінде әрекет ететін балалар қоғамдық бірлестіктері, ұйымдар;
уақытша балалар бірлестіктері - ұжымдық шығармашылық істерді, ойындарды, еңбек операцияларын, спорттық жарыстарды дайындау және өткізу жөніндегі кеңестер, штабтар және т. б.
Балалар ұйымдары мен бірлестіктері қызметінің ең өзекті мәселелерінің бірі олардың тәрбиелік әлеуетін анықтау және түсіну, балалардың, жасөспірімдердің, ұлдар мен қыздардың өздеріне деген қарым-қатынастарының динамикасын түсіну және ескеру болып табылады.
Балалар бірлестігіндегі ересектердің функциялары
Идеологиялық функция. Бұл ересек адамның практикалық іс - әрекетін белгілі бір қоғамдық немесе қоғамдық-саяси идея үшін балалардың ұжымдық іс-әрекетімен байланыстыру.
Қорғау функциясы. Бұл, бір жағынан, бала құқықтары туралы Конвенцияны сақтау қажеттілігімен, екінші жағынан, құқықтық өрістің жетілмегендігі жағдайында, әсіресе ересектер мен жалпы қоғамның белгілі бір бөлігіне қатысты ересектердің рұқсат етілуімен шартталған мүлдем жаңа функция.балаларға. Функция моральдық, физикалық, психологиялық, жыныстық зорлық-зомбылықтың кез-келген көрінісіне қатаң тыйым салатын балалар бірлестіктеріндегі ересектердің мінез-құлқының жарғылық ережелерін әзірлеуді және орнатуды қамтиды.
Ұйымдастырушылық функция. Бұл балалар ортасы мен ересектердің қоршаған ортасына белгілі бір тәртіп пен қарым - қатынас жүйесін енгізу, құрылымды құру, әрекет стратегиясы мен тактикасын әзірлеу, - балалар ортасы мен ересектер ортасында белгілі бір құрылымдық рөлдерді анықтау. Балалар бірлестіктерінің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыру үшін олардың әлеуетін жұмылдыру мақсатында басқа ересек ата-аналармен, педагогтармен, психологтармен байланыстарды қамтамасыз ету.
Қалыптастыру функциясы. Бұл адамгершілік нормалары мен ережелерін, қарым-қатынас стилін, балалар ортасында да, ересектерде де орнату, қалыптастыру және бекіту.
Кескін жасау функциясы. Бұл рәміздер, рәсімдер жүйесін дамыту. Балалар бірлестіктері үшін де, ересектер үшін де формалар, дәстүрлер, сондай-ақ бұқаралық қоғамдық санада көшбасшының, балалар құрылымының Көшбасшысының жаңа заманауи имиджін құру және бекіту мақсатында оларды пайдалану тәртібі.
Баланың өмірі мен іс-әрекеті мектеп сабағынан тыс уақытта, оның бос уақытында, мұғалімі мен ата-анасы жоқ балалармен жеке-жеке сеніп тапсырылған ересек адам осы баланың өміріне (физикалық және рухани), оның көңіл-күйіне, адамгершілік көзқарастарына, іс-әрекеттеріне, жолдастарымен қарым-қатынасына өте жауапты болуы керек. Ұйымда ересек адам-бұл балалар қауымдастығының мүшелері тең келетін билік. Сондықтан мұғалім өте жауапты және білімді адам болуы керек.
Балалар бірлестігіне келген кезде балалар тек құрдастарымен ғана емес, ересектермен де қарым-қатынас іздейді. Ұйым Балаға мейірімділік, патриотизм, толеранттылық, іскер адамның қасиеттері және басқалар сияқты көптеген қасиеттерді дамытуға көмектеседі. Ересек адам бірлестік мүшелеріне өмірде көмектесетін жағымды өмірлік тәжірибе алуға көмектесуі керек.
Біздің мектепте келесі балалар ұйымдары жұмыс істейді:
"Барсик" жас зерттеушілер клубы. Клубтың мақсаты-туған өлкенің тарихын зерттеу. Клуб жетекшісі Сергеева Наталья Валерьевна.
"Қыз Жібек" ерікті клубы. Клубтың мақсаты қыздарда рухани-адамгершілік қасиеттерді, туған жерге деген сүйіспеншілікті, оның мәдениетін, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін қалыптастыру, сұлулықты талғампаз қабылдауды дамыту. Бірлескен іс-әрекеттегі тәжірибені ұйымдастыру және экстремизм көріністеріне төзбеушілікті қалыптастыру, толерантты сана мен мінез-құлық нормалары мен көзқарастарын қалыптастыру, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарға құрметпен қарау. Клуб жетекшісі Мағрипа Қуанышпекқызы Ибраева, Жазира Әкімбайқызы Абдраманова.
"Болашақ" ерікті мектеп клубы. Клубтың мақсаты-қаламыздың атақты адамдарының өмірін зерттеу, замандастарының тәжірибесінен, көзқарастарынан, деректерінен үйрену. Клуб жетекшісі Туманян Любовь Николаевна, Құрманғалиева Әсел Серікқызы.
"ЭКО" ерікті экологиялық клубы. Клубтың мақсаты - ядролық қаруды бақылауға байланысты Қазақстанның экологиялық проблемаларын зерттеу. Клуб жетекшісі Татьяна Игоревна Мясоедова.
"Мөлдір бұлақ" ерікті клубы. Клубтың мақсаты көркем және поэтикалық шығармаларды насихаттау, зерделеу және талқылау, оқушыларды "Рухани жаңғыру"мәдени және тарихи мұрасына баулу арқылы білім беруді ізгілендіруге жәрдемдесу. Клуб жетекшісі Дремина Татьяна Витальевна.
"Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубы. Клубтың мақсаты қазақ қоғамының адамгершілік мұраттары мен құндылықтары негізінде балаларда өмірлік ұстанымды қалыптастыру. Клуб жетекшісі Дюсенов Төлеген Маликович.
"Жас Қыран, Жас Ұлан" ерікті жасөспірімдер мектеп клубы. Клубтың мақсаты: өскелең ұрпақтың бойында патриоттық сезімді, білімге және өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты; іске жауапкершілікпен қарауды; ел тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына қатысуын қалыптастыру. Клуб жетекшісі Есалиев Ермек Палдыбекұлы.
Жид оқушыларының ерікті бірлестігі (Жас қозғалыс инспекторларының отряды – оқушылардың азаматтығын, жоғары жалпы мәдениетін, ұжымшылдығын, кәсіби бағдарлануын тәрбиелеу, оларды жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрысты насихаттауды ұйымдастыруға кеңінен тарту мақсатында құрылған ерікті бірлестігі. Клуб жетекшісі Серимов Берік Серіказыұлы.



Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары А. С. Оразаева

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: